maanantai 2. toukokuuta 2016

Resetointi päättyi ja miten sitten kävi.......

Päivät 22-28:

Niin se vain tää viimenenkin viikko meni. Olo on pirteempi. Painoa lähti se kolome killoa,iliman liikuntaa, vain syömällä neljästi päivässä terveellisesti!
Nyt on vähä sellanen tyhjä olo, kun tää resetointi loppu :( Mutta eipä vaivuta murheen alhoon. Tästäpä mie jatkan terveellistä elämää :) ja uuden resetoinnin aattelin tehä kesän jäläkeen uuvestaan! Ja noita valakosia viikkoja miehän voin pittää sillon, ku haluan. Mutta, mutta, mitä muuta mun elämään kuuluukaan?????......

Siis tätä ootustapa hyvinki....


No, kotona vartotaan, mitä tuleman pitää... Tää ootus vaan tuntuu joskus niiiiiiiiin pitkältä! Mä oon aina ollu sellanen ihminen, että asioitten pitäs tapahtua, eikä vaan vatvoa ja ootella! Mutta minkä teet, nyt on vaan PAKKO oottaa!!! Kokkeilee kyllä TOSISSAAN meikäläisen kärsivällisyyttä! Meitsin rakas ukkokulta sanoo, "että elä sie hättäile, onhan tässä aikaa"... Niin, mitäpä tässä muuta onkaan ;)
Onneksi nyt on tulossa kesä ja mullaki alakaa olla vähä enempi tekemistä, ku pääsee ulos pihalle tarpomaan multaan. Laittelee kukkamaita ja kasvimaata jne. Siellä on kyllä tekemistä, omakotitalossa aina! :) Täällä on kylläki vielä jonkusen verran lunta maassa, niin ei vielä voi mennä pihhaa rapsuttelemaan, mutta ku oottelen vähä, niin sitte..... aaaaah, ihanaa!

Reissuun tekkee mieli....


Tässä välissä aattelin kävästä moikkaamassa tyttäriä, vanhempia ja muuta sukukuntaa tuolla etelänpuolessa eli tunturin tuolla puolen ;) Meijän pikkusin täyttää yhen vuojen ja mennään sinne juhlimaan synttäreitä :) On se niin kiva nähä taas näitä pikku muksuja <3 Ne kasvaa niin noppeesti, ettei taho perässä pyssyä. Pittää aina välillä melekein sormista laskea, minkä ikäsiä ne jokkainen on.
Eikä siinä vielä kaikki..... ku tuntuu ihan mahottomalta seki, että omista lapsistaki vanahimmat alakaa käyvä jo nelejääkymmentä ja ite tuntee ittesä vielä nuoreksi (ainaki välillä)! Nyt oon ymmärtäny, ku omat vanhemmat sanovat, että penskat saa iässä kiinni vanhempansa :) Joopa-joo, kohta ollaan kaikki samanikäsiä :D

Ettäpä näin, reissuun oon siis lähössä. Pakkaushommiin pitäs alakaa. Huomenna meinasin startata autoni keulan kohti etelän suuntaa :)