Päivä 5/7/28:
Tässähän tämä menee. Sitä en voi kieltää, että makeaa tekee mieli ja hitusen suolaa :/, mutta ei paha, kyllä tästä selvitään :)
Päivä 6/7/28:
Näin se etenee. Eipä hättää ;)
Päivä 7/7/28:
Jee!!!! Tänään eka viikko "lusittu" ja paino tippunu -2,6 kg! Kieltämättä ootan kovasti huomista, että saa vihanneksia ja niitä etelän hetelmiä! On se vaan yllättävän vaikeetaki totutella suolattomaan ja sokerittomaan ruokaan, vaikka kuinka saa käyttää muita mausteita. Mutta siinähän se onkin ollu mulla, että ku ei oo oikein koskaan käyttäny mausteita, muuta ku suolaa, niin on siinä aattelemista, että mitä laitan tuohon ja tuohon! Ajatustyötä vaatii! Ainaki miulla :S
Päivä 8/28:
Jeps-jeps-jee! Tänään kauppaan ja ostaa kaikkee hyvää.......

<-- Okkei, kaupassa kävin ja ostin kaikenlaista makiaa :D Ja tämmöstähän sieltä tarttu sitte mukkaan :)
Päivällisen aikana samanlainen annos, mutta mutta..... söin jälkkäriksi omenan! Ihanan makoisaa! Tätä minä oon niiiiin oottanu :D Olo on kyllänen. Ei ainakaan oo ollu näläkä kokoaikana. Tästä ne terveelliset elämäntavat alakavat. Syödä hyvin ja neljästi päivässä. Elimistö kiittää ja toimii kunnolla :) Ja vettä, vettä, sitä pittää muistaa juuva! Ainaki kaks litraa, kuullemma.... mutta ei kyllä taija ihan niin paljoa tulla juotua :O Mutta kuitenki yritän juuva enemmän!
Joten tästähän sitä jatketaan ;)

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti