maanantai 18. huhtikuuta 2016

Ja miten se resetointi jatkuukaan......

Päivä 14/28:

Tällä miun päivä alkaa, yrttiteetä kylmänä,johon sitte lissään aktivaisea. Tästä saa oikein kunnon fläsärit!!!! Alkaa koko kehossa tuntumaan, että nyt tapahtuu.....  Ja tietty ne aminohapot otan myös. Ja päivällä voi ottaa lissää aktivaisea, jos alakaa tuntuu, että kaipais lissää energiaa. Ja täähän toimii! Enkä nyt yhtään liiottele!












Tämmönen "fitskuarsenaali" on käytössä joka päivä.
Näissä on kaikki vitamiinit, hivenaineet,
mineraalit jne. oikeessa muodossa meitin jokaselle keholle.

Nää on näitä MUN HUUMEITA :D, mutta terveellisiä sellasia! :) Ja jos yhtään kiinnostaa, niin vois olla sunkin ;)

Oon mää sen huomannu, että nyt on kahen viikon aikana makuaisti mukautunu suolattomuuteen. Ja ku on oppinu tässä matkanvarrella maustamaan/marinoimaan nuita lihoja/kalaa, niin on paremmalta alakanu maistuu ruoka ja kyllähän noilla kasviksilla on oma osuutensa. Ne on kyllä NIIIIIIIN hyviä!! Tuossa just eilen sannoin miehelleni, että on se kyllä kumma miten meki ollaan oltu laiskoja tekemään raasteita/salaatteja ja loppujen lopuksi siihen ei mee aikaa, ku tekasee sen ja voihan sitä tehä vähä enemmän.... seuraavaksi päiväksiki! Ja tää on kyllä mulle ollu hyvä juttu, että "pittää" syyvä säännöllisesti. Nyt on loppunu se suklaan himoki :O Tietty mää aattelen, että ku tää (resetointi) on ohi, niin ostan suklaata, jos tekkee mieli.
Ja niinhän se on, saahan sitä välillä herkutellaki, kuhan se ei oo jatkuvaa. Mää aattelen ja miellän tään resetoinnin niin, että tää on mulle tämmönen "tukipilari" terveellisen elämän matkalle. Enkä vielä oo kokenu kielteisiä piirteitä, vaan päinvaston, positiivinen vaikutus! Ohan mulla tässä ollu "parisen muuttujaa" matkan varrella ja täytyy sannoa, että tämmösellä stressillä on vaikutusta omaan elimistöön, mutta jos aattelen kokonaisuutena, niin hyvin on menny!

Ja sehän täytyy muistaa, että tää cellreset EI OO LAIHUTUSKUURI, vaan KEHONPUHISTUS! Ja jokainen meistä on yksilö, omanlainen, johon tää vaikuttaa meijän omalla tavallamme. Elikkä yritän tässä nyt sannoa, että tään resetoinnin aikana toiselta saattaa tippua enemmän painoa, ku toiselta. Että ei tartte aatella niin, että ku tuolla ei tippunu yhtään, niin aivan paska homma, mutta hei.... sää oot sää ja tiijät tulokset vaan ite kokkeilemalla tätä :)!!!!
Mulla on nyt takana kaks viikkoa ja oon nouvattanu ohjeita tunnollisesti, silti mun paino ei oo tippunu ku -3 kg. Mutta se ei meinaa,että tää ei toimis ja mitä se sun kohallas vois olla! Ja toisaalta voinha tehä perrään vielä uuvestaanki tään resetin, jos tuntuupi, että tää ei riitä :) Ei oo aikaan sijottu, kuinka monesti tekkee :)
Että tämmöstä tällä kertaa.... ajatuksia olis muutaki, mutta nyt en jaksa kirjottaa enempää, vaan alan touhuilla muita juttuja ;), joten ens kertaan......

1 kommentti:

  1. Hyvällä matkalla oot kohti terveempiä elämäntapoja :) Hyvä muistaa, että CellRESET on tosiaan aineenvaihduntaohjelma, jonka tarkoituksena on aineenvaihdunnan käynnistäminen sekä suoliston kunnostus. Laihtuminen on sivutuote kehon korjautumisessa ja ensimmäisen kuukauden aikana paino putoaa 3-12kg riippuen kehon tilasta. Korjataan siis keho ja opitaan syömään terveellisesti ruuan herkullisuudesta tinkimättä :)

    VastaaPoista