Päivät 16-21:
Kylläpä tämä aika menee nopeesti. Kolmas viikko takana tätä resetointia ja aina vaan helpompaa. Painoa on menny -3 kg. Se nyt on pysähtyny tuohon, mutta sehän (painon putoaminen) onkin yksilöllinen juttu. ja toisaalta täytyy tunnustaa, että liikkunu en oo ollenkaan. Yhtenä iltana tein punnerruksia ja vatsalihaksia reenasin, että se siitä :D
Ettäpä tää elämäntapa taitaa jatkua..... Nyt on alkanut viimenen viikko tätä resetointia.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti